Pamiętacie taką scenę z serialu Przyjaciele, gdy Chandler tańczył radośnie po tym, jak mu się wreszcie udało położyć spać Monikę? To wstawcie teraz zamiast Chandlera mnie. Młode poszły przed chwilą spać. Ufffff... PRZERWA NA KAWĘ! :))))))) Nareszcie, bo dziś pobudka była o 5:30...
Przyznaję się bezczelnie do kradzieży :) Poważnie, kradzieży. Kradnę w tej chwili i w tym miejscu  zdanie z notki na blogu Tomaszowej.
Rzecz się rozbija o zespół Audiofeels - jedynego uczestnika Mam Talent, na którego jak dotąd wysłałam sms.
Ja też (i tu cytuję dosłownie z Tomaszowej) obejrzałam TO i oniemiałam z zachwytu.
Oglądając Mam Talent uznałam, że są rewelacyjni. Po obejrzeniu teledysku stwierdzam, że "rewelacyjni" to za mało powiedziane. Już nie mogę się doczekać, aż pokażę klip Ślubnemu!

A teraz pozwólcie, że swoją kawę dopiję rozkoszując się nową powieścią Dana Browna. Książka jest u nas dostępna tylko w oryginale, więc proszę się nie czepiać, że się lenię. Ja tylko szlifuję swój angielski ;)
0 Responses

Prześlij komentarz

Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie zdjęć oraz treści zawartych w blogu "Z notatnika Porankowej Mamy" bez zgody autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich (podstawa: Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83)