Dystansuję się i nie idzie mi to najlepiej...
Moje przerwy na kawę przestały prawie istnieć.
Od 1 października jestem osobą "bezrobotną", niezarejestrowaną w UP, wpisaną do rodzinnej książeczki ubezpieczeniowej jako "niepracująca żona pracującego męża"... To tylko u nas jest możliwe i nie zgodzę się z tym, że powodem takiego obrotu spraw jest wyłącznie fakt, że mam 2 dzieci!
A  poza tym... także tylko u nas jest możliwe, żeby dziewczyna z takim głosem i lekkością śpiewania robiła karierę na YouTube... No i w Mam Talent2 jej nie puścili do półfinału...

Kasia Popowska1

Kasia Popowska2
0 Responses

Prześlij komentarz

Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie zdjęć oraz treści zawartych w blogu "Z notatnika Porankowej Mamy" bez zgody autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich (podstawa: Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83)